Un produs Blogger.

Cum adaug sau sterg poze imagini in twitter

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

De dimineata mi-am "trezit" twitter-ul [ rectific: articol scris ieri de dimineata dar postat cu un anumit curaj astazi ]prin logarea mea si am fost intampinat de aceasta imagine:

adauga sterge poze imagini in twitter
Bine, bine mi-am spus dar cum adauga imagini direct in twitter si pe langa asta sa mai folosesc si cele 140 de caractere? [ misto, mi-am spus! ] Si daca dupa ce adauga poze as dori sa sterg [ ca la ce minte si curaj am as aduga toate prostiile din lume de s-ar speria si cei care nu ma urmaresc ].

cum adaugi stergi poze imagini in twitter
Ideea este simpla. Daca ajungi din intamplare [ sau cunosti cum sa adaugi ceva scris in chenarul de 140 de caractere ] nu ai cum sa nu vezi si cele 2 optiuni noi incluse: adaugare imagine si locatie

Stergerea pozelor se face printr-un click pe iconita din dreapta sus al tweet-erul postat impreuna cu poza.Se va deschide o mica fereastra in dreapta continand atat textul scris de tine cat si imaginea pozei adaugata.Sub imagine ai optiunea "delete". Iti este de folos sau stiai de aceasta noua optiune adauga in twitter?

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements