Un produs Blogger.

Sunt un terorist al visului de tine

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Strazile ma strang pe drumul spre casa unde gasesc poarta inchisa. Vantul poarta adierea amintirii de tine prin perdeaua albastra de care ziceai ca atunci cand te uitai prin ea imi vezi ochii stralucind prin ea.

In seara asta ma despart de mine si devin un teroris al visului de tine. Imi voi incarca dorinta ca pe arma cu toate stelele de pe cer care-mi va lumina mai tare dorul de tine. Te voi cauta in gand si te voi vina.
Sinuciderea unui indragostit este asemeni unui capitol neterminat la un volum deja publicat. Prieteni imi sunt ritmurile de reggae si mult fum de cires.
P.s. Dependenta de vise imi mareste viziunea asupra vietii. Viata este miracolul dragostei. Dragostea este esenta credintei. Credinta este sprijinul sufletului. Sufletul este universul darului de a supravietui cu speranta si rabdare.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements