Un produs Blogger.

INTERVIU: Evoluţia blogului deealexx

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?

Cine este de fapt, deealexx? Voi răspunde cu descrierea afişată pe blog: "Suntem doi omuleţi, ne plimbăm de mânuţă printre alţi omuleţi."

2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?De cand ai acest blog?

Sloganul blogului meu este "deealexx - un blog cu personalitate" sau mai nou "That's who WE are!". L-am creat în toamna anului 2008 dacă ţin bine minte şi era dedicat produselor handmade. 
Cu timpul, m-am reprofilat şi, până la urmă, din luna august a acestui an am făcut curăţenie ca la carte şi m-am apucat de îngrijit acest blog zi de zi. Acum chiar simt că face parte din rutina zilnică şi a devenit o plăcere să scriu acolo întrucât scriu despre ceea ce ma pasionează sau ma interesează în mod special.

3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?

Nu îl voi lăuda, vă las să îl descoperiţi singuri.

4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?

La început aveam şi eu aceeaşi problemă, dar nu prea îmi dădeam interesul. Acum, de când am grijă de el, l-am înscris pe diverse directoare de site-uri/blog-uri. De asemenea, îl folosesc şi drept semnătură în cadrul forumurilor pe care le frecventez. 
De curând, am apelat şi la publicarea link-ului pe reţelele de socializare. 
Toate acestea, au succes la mine... însă oricum, depinde şi ce anume scrii. 
Sursele de trafic trebuie atent alese în funcţie de publicul ţintă.

5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?

Nu-mi amintesc primul meu articol de pe blog, însă pot vorbi despre cele de acum pe care le scriu cu mare drag. 
Odată cu trecerea timpului, am învăţat să apreciez multe lucruri ce ne înconjoară şi-mi face mare plăcere să le împart cu cititorii mei, să le insuflu aceleaşi sentimente.

6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?

Am învăţat că dacă ai ceva de spus şi doreşti să ai un blog, trebuie să te ocupi de el şi să-i acorzi o importanţă de un nivel cel puţin mediu. Trebuie creat un stil original şi nu copiat de pe blogurile de succes. 
Fiecare trebuie să îşi clădească proiectul prin propriile forţe pentru a fi apreciat la adevărata sa valoare, nu a celorlalţi. Încredere în sine nu trebuie pierdută întrucât "va răsări soarele şi pe strada mea".

7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare )

Păi i-aş spune cam ce am răspuns la întrebarea precedentă: să fie original, să aibă încredere în forţele sale şi să dea frâu liber la scris. În funcţie de temele dorite a le aborda, trebuie ales publicul ţintă şi realizate acţiuni ca acele articole să ajungă "sub nasul cititorilor vizaţi". 
De asemenea, nu trebuie neglijat aspectul blogului. 
Mereu va atrage un blog îngrijit, curat, faţă de cele încărcate şi pline de reclame de nu se mai poate înţelege nimic.

8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese?

În prezent, chiar realizez un sondaj pentru a afla ce subiecte doresc cititorii mei să mai abordez. În viitorul apropiat, se pare că mă voi axa pe tutoriale Photoshop, cultură şi artă şi meditaţii statistică. 
Desigur, voi scrie si despre celelalte opţiuni din cadrul sondajului (meditaţii spaniolă, tutoriale Blogger etc.), însă toate la timpul lor.

9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari?

Evoluţia blogului deealexx.

10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)

Ce ai dori să schimbi la blogul tău şi de ce nu o faci?


Nota* Acest articol Evoluţia blogului deealexx a fost adaugat in 99bloguri prin optiunea adauga interviu

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements