Un produs Blogger.

Mancatul in mijloacele de transport in comun

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Despre mancatul pe strada oamenii au pareri impartite. Sincer, nu ma deranjeaza cu nimic un om care mananca in spatiile publice, atat timp cat nu imi ataca simturile nazale :D
Si acum, sa ajungem la subiectul care sigur intereseaza pe multi dintre noi, si anume mancatul in RATB, in metrou, in microbuz, si ce alta masinarie minunata a mai fost inventata in ultimele secole.

Ma refer la acei oameni care nu pot sa astepte pana ajung acasa si deschid minunta shaorma ("Ce le mai place shaorma :)" plina de usturoi, ceapa si alte mirosuri florale, care iti inunda caile nazale ducand nu numai la iritarea acestora, ci si la enervarea tuturor.
Pot sa inteleg ca iti este foame, dar nu cred ca este atat de greu sa te gandesti, si sa realizezi ca doar din cauza ta PUTE pe o raza de 10 metri. Iti dai seama ca omul acela doarme in bucatarie fara nicio jena, in mirosul cepei prajite de mamica lui pretioasa. (trebuie sa locuiasca in continuare cu mama lui acest tip de om, pentru ca este evident, trebuie sa fie prost crescut ca sa faci asa ceva).

Ati vazut si voi astfel de specimene?

Din partea casei:

4 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaa.....in tren, era o doamna care isi intinsese tot meniul de la KFC, inclusiv maioneza, usturoiul si ce mai avea ea pe acolo si manca fara sa aiba vreo grija, in timp ce noi, cei din jur, ne rugam sa termine mai repede :)) A fost tare penibil.

Hrista spunea...

@ink parca am fost gand la gand cu "shaorma" mancata-n public. Aceeasi tema am abordata si eu saptamana trecuta si chiar i-am dat un spatiu aici pe blog, numind articolul "Traiasca shaorma mancata in public" : aici este link : http://www.99bloguri.info/2011/08/traiasca-shaorma-mancata-prin-autobuze.html

apropo, locul de autor este deschis si pentru tine "zbor de flutere"

ink spunea...

@hrista: stai linistit, nu ti-am furat ideea, nu ti-am furat nici postul. Era doar opinia mea despre acest fenomen care vad ca deranjeaza din ce in ce mai multa lume.

Hrista spunea...

@ink gandurile bune se pot afla si in mintea celor care te citesc. Ma bucur ca avem ceva de spus si mai mult ca putem invata unul de la altul cate ceva pe aceleasi subiecte. Merci pt comentatii

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements