Un produs Blogger.

Serveste consumatorul cu taria noutatii absolute

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Noaptea este elementul care poate sa-ti activeze atentia in drum spre casa daca mai ales esti si obosit.

In drum spre casa am vazut o reclama pe unul din banner-ele din Colentina la un hamburger (nu voi da numele promotiei dar nu este reprezentantul hamburger-ul lumii ).
Acum stau si ma gandesc cu genele aproape lipite de vise cata minte ar trebui sa ai sa poti sa nu fi o firma cu un brand cunoscut dar sa scoti o promotie la hamburger?

Cred ca daca totusi doresti sa iesi in 'lumina' consumatorului nu poti veni cu un model deja ' mestecat ' de brand-urile mari.
Daca tot incerci sa investesti niste bani iti angajezi niste oameni creativi si in special lucrezi mult pe partea de brand-uire a produsului astfel incat diferenta sa atraga consumatorul prin forma, ceva nou ca design...

Mai mult intelegeti citind printre randuri sau luati lectii de promo din istoria de inceput a marilor marci de succes. Marci de succes care isi economisesc efortul in cerinta publicului investind in 'vizionarea' gustului consumat de o masa mare de oameni.


Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements