In drum spre casa am vazut o reclama pe unul din banner-ele din Colentina la un hamburger (nu voi da numele promotiei dar nu este reprezentantul hamburger-ul lumii ).
Acum stau si ma gandesc cu genele aproape lipite de vise cata minte ar trebui sa ai sa poti sa nu fi o firma cu un brand cunoscut dar sa scoti o promotie la hamburger?
Cred ca daca totusi doresti sa iesi in 'lumina' consumatorului nu poti veni cu un model deja ' mestecat ' de brand-urile mari.
Daca tot incerci sa investesti niste bani iti angajezi niste oameni creativi si in special lucrezi mult pe partea de brand-uire a produsului astfel incat diferenta sa atraga consumatorul prin forma, ceva nou ca design...
Mai mult intelegeti citind printre randuri sau luati lectii de promo din istoria de inceput a marilor marci de succes. Marci de succes care isi economisesc efortul in cerinta publicului investind in 'vizionarea' gustului consumat de o masa mare de oameni.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu