Un produs Blogger.

INTERVIU: Ziarul meu personal

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

1. Cu cine avem onoarea sa ne prezinte cateva franturi din experienta sa de blogger ?

Numele meu este Rus Bianca Lucia

2.Blogul s-a transformat pe rand de la o simpla pagina de internet la o adevarata opinie marcanta in viziunea online.Cum se numeste blogul tau?

De cand ai acest blog? Blogul meu se numeste rusbianca si am creat blogul de foarte putin timp din septembrie 2011

3.Cum iti descri blogul in fix 10 cuvinte?

Activ, interactiv, incisiv, social, simplu, concis, direct, educativ, informativ, deschis.

4.Care crezi ca este cea mai buna modalitate de a atrage cititorii , implicit de a avea trafic pe blog?

Continut original, subiecte actuale, abordare logica si concisa o oricarei teme.

5.Ce insemna a scrie pe blog atunci cand ai postat primul articol in blog?

Cand am postat primul articol pe acest blog, era o incununare a experientei mele, pentru ca scriam pe alta platforma de vreo 4 ani de zile, am scris si poezie, proza, scenariu de film si mai ramanea doar asta, sa-mi fac si blogul personal. Sper sa se dezvolte si sa pot scrie multi ani .

6.Ce ai inteles in plus fata de acea perioada de inceput cand ai scris primul articol fara de astazi,cand esti la al n-lea articol postat in blog?

In total am scris cateva sute de articole, cu toate acestea imi dau seama ca desi traficul scade in unele zile, oamenii apreciaza parerea mea pe anumite subiecte pentru revin mereu mai devreme sau ami tarziu sa citeasca. Conteaza destul de mult sa fii perseverent si constant. E ca un al doilea job.

7.Ce sfaturi ai oferi unei persoane care si-ar incepe astazi un blog si ti-ar cere niste sfaturi ( nu fi zgarcit cu raspunsul la aceasta intrebare ) 

Multa rabdare, sa posteze zilnic si sa fie foarte deschis vis-a vis de parerile celorlalti.

8.Care este tema centrala despre care ai vrea sa vb in postari si discutii mai dese? 

Relatiile intre oameni si cinematografie.

9.Aceste raspunsuri se vor posta in 99boguri si dorim ca acest articol sa poarte un titlu ales de tine.Ce titlu ai pune acestui set de intrebari? 

Ziarul meu personal

10.Aceste intrebari si raspunsuri se vor posta in 99bloguri purtand un titlu ales de tine la punctul 9.La aceste intrebari vor raspunde si alte persoane.Te rog scrie o intrebare la care va raspunde cel care va completa intrebarile de mai sus plus intrebarea ta.(indiferent de tema,interes..o intrebare la care sa raspunda urmatorul)

De ce scrii pe blog? 

Nota* Acest articol INTERVIU: Ziarul meu personal a fost adaugat in 99bloguri prin optiunea adauga interviu

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements