Un produs Blogger.

Franturi de noapti topite-n lumina

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Mi-e gandul obosit de agitatia zgomotelor lipsa.
Inca 15 minute si se deschide carnavalul diminetii de octombrie plin de lumina si racoare.

Pana atunci mi-am surprins gandul relaxandu-se intr-un hamac agatat de 2 stele deasupra mea. Atentia imi croseteaza o intentie de a incerca sa comand niste vise fierbinti cu parfum de menta.
Sound-ul momentului danseaza in urma pasilor lasati de minutele care-mi adie pe la ureche apropierea de o starea de bucurie.
Este duminica si relaxarea se ocupa cu linistea si somnul de infrumusetare.
Astazi ma plimb de mana cu zambetul ramas in amintirea zilei de ieri. Sunt singurul fericit de bucuria pe care ti-o poate da uneori singuratatea.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements