Un produs Blogger.

Madame Chocolatierre, noul trend in ciocolata!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu articol: Madame Chocolatierre, noul trend in ciocolata!

Descriere articol (minim 200 caractere)

In cautarile mele internautice, manata de o pofta teribila ce ceva dulce ”mai altfel” am ajuns pe pagina Madame Chocolatierre, care te indeamna sa tanjesti dupa acele ciocolatele. Am vazut ca este un brand nou, o inițiativa a tinerei Ruxandra Bălașu, axat pe calitate si chic si am contactat-o pe Madame Chocolatierre pentru un scurt interviu, si desigur, o degustare!
Am fost intampinata cu caldura si cu multa ciocolata.
Ruxandra Balasu a decis sa puna bazele Madame Chocolatierre in urma cu doar cateva luni si a reusit sa-si formeze deja un grup de clienti fideli.

Madame Chocolatierre s-a nascut ca o pasiune, si ca o continuare a unei traditii de familie, as putea spune. Am adunat de-a lungul timpului un numar de retete, unele de la bunica mea, care, la randul ei le avea de la tatal sau, altele din calatoriile mele in Italia, in Franta, si nu in ultimul rand din Grecia. De acesta de urma, de Grecia, sunt legata emotional, intrucat stra-bunicii mei au fost greci. Ei au tinut o cafenea cocheta cum numai in Bucurestiul interbelic se putea tine. Am creeat-o pe Madame Chocolatierre asa cum mi-am dorit, sperand sa ofer impatimitilor ciocolatei produse mai deosebite, facute cu drag si pasiune, si nu in ultimul rand cu ingrediente naturale 100%. Sper ca imi va reusi!”, sustine tanara.

Gandindu-ma la trufele Madame Chocolatierre, as spune ca i-a reusit, sau, cel putin, ca este pe drumul cel bun. Pentru acelea dintre noi care se gandesc si la silueta, Madame Chocolatierre are si o gama de cicolata dietetica, sau raw-vegan, absolut delicioasa! Am aflat ca tanara Chocolatierre lucreaza si la o gama de dulceturi exotice, in care vom intalni ingrediente ca ananas, cocos, rodie bergamota si multe mirodenii exotice.
Dintre trufele de ciocolata cu textura cremoasa si gust adictiv, recomand sincer pe cele cu coaja de portocala caramelizata (Egeea) si pe cele cu mirodenii orientale (Orient), iar dintre briose, cele cu crema de mac mi-au ramas in minte.

Pentru acei rafinati ciocoholici, puteti cel putin sa va potoliti curiozitatea pe site-ul Madame Chocolatierre: www.mchocolatierre.com
Sa stam cu ochii pe acest nou nume, caci Madame Chocolatierre are toate sansele sa devina noul trend in ciocolata!

Keyword-uri ( minim 5 cuvinte cheie ): ciocolata, madame chocolatierre, trend, nou, brand, mancare, culinar

URL: www.mchocolatierre.com

Nume: Teodora Papandrei

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements