Un produs Blogger.

Despre, in cateva cuvinte

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Cica asta este locul in care cel ce doreste sa explice poate incearca sa spuna o poveste cu ce insemana un anumit lucru, situatie, fapt..

Povestea asta numita blog a inceput acum vreo 4 ani. Cand am deschis blogul, la inceput numele de domeniu era 99bloguri.blogspot.com. Am vrut sa para mai degraba un serviciu adus celor care au bloguri, un fel de promovare printr-un director, agregator de bloguri.

Intre timp am mutat blogul la adresa actuala [ bloggerss.net ] iar utilitatea acestui blog a ramas tot aceea de a pune la dispozitia celor interesati o modalitate simpla si gratuita de promovare a blogurilor. Daca as avea un blog si as gasi din intamplare acest blog, nu as gasi motive sa nu-mi adaug rss-ul | feed-ul blogului meu aici, la categoria din care face parte blogul meu.

p.s. incerca, adauga si lasa-i si pe altii sa-ti citeasca postarile prin intermediul acestui blog.

Din partea casei:

Advertisements

Advertisements