Un produs Blogger.

A fost ziua lu` baiatu` MIHAI EMINESCU

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Am fost surprins neplacut cand am constat ca un baietel incerca cu disperare sa-si arate postarea care cred dupa parerea lui era o prezentare clara a unei situatii de moment( asa imi place sa cred ).Scria asa " Azi cica e ziua lu’ baiatul ala de isi zicea Mihai Eminescu,.." jenant,penibil si iresponsabila atitudinea lui si a multora ca el..Nu vad pe tema asta avand ca subiect Mihai Eminescu nici macar o critica, un comentariu pe baza celor nescrise despre marele poet. Suntem sau nu de acord , " baiatu` asta " asa cum il numeste gigel ( greseala este acceptata in cazul acesta ) se face vinovat de a fi unul din cei mai mari poeti pe care lunea mondena nu este multumita de miscarile lui teatrale si imbolnavirile survenite din plimbarile lui nocturne..Ma mir ca ziarele de specialitate din Romania , cele de scandal monden, caci numai acestea mai scriu si sunt citite ( ma intreb pana cand ) nu au avut un subiect pe intelesul acela vulgar cum ca s-ar fi desoperit un copil din flori facut cu contesa Veta.Sau poate au fost scrise si sunt eu intr-o necunostinta a situatiei..Asa cum am spu scoala romaneasca inca nu a revenit pe val.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements