Un produs Blogger.

accidentare la fotbal...arsura

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Daca alaltaieri am mers in pantaloni scurti pe un teren sintetic, azi am zis sa iau pantaloni lungi. Mai inspirat eram daca ii luam in prima zi. M-am ales cu julitura de toata frumusetea, plus ca tot piciorul de al genunchi in jos este amortit, durerea intensificandu-se cand incep sa calc pe el, datorita circulatiei sangelui. Simt ca in el este inima, parca acolo bate. Acum asta este, azi am fost nevoit sa ma intind dupa o minge (am scos-o de pe linia portii). Julitura din prima zi aproape ca se uscare, s-a facut scoarta, acu s-a dus calumea tot, ramanad o arsura frumoasa. Acum asteptam sa se usuce, nu piciorul ci arsura. Pana atunci ii mai dau cu ceva creme sa nu ramana urme urate. Pun o poza sa vedeti despre ce este vorba. Julitura e cum e, dar sunt ars de soare foarte tare, fata rosie, rosie, sigur o sa-mi schimb pielea cat de curand… efectele deshidratarii.

Julitura

Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements