Un produs Blogger.

antrenament saptamana 2, ziua 2

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

 

47 Azi am fost la sala, asa cum ziceam ieri si am tras bine sa recuperez ziua pierduta. Am lucrat pectoralii si umerii, doua grupe mari, cam neortodox ce am facut eu, dar a mers bine. A fost putina putere in mine.

Am inceput cu un XXL inainte de antrenament, antrenamnetul fiind la ora 12, la 10 m-am tezit, pe la 11 am baut shake-ul. Ajuns la sala am lucrat prima data pectoralii. Dupa antrenament, imediat XXL, iar la jumatate de ora o masa de pranz servita la cantina facultatii.

Pieptul mai mergea putin lucrat, dar bacile de la sala erau in renovare si doar doua erau disponibile. Maine posibil sa nu ajung la sala… iar la fotbal.

NOTA: Aceste antrenamente nu sunt recomandate incepatorilor si pot duce la accidentari!

Exercitiu

Repetari

Impins din culcat cu bara 10, 6, 6, 4, 4
Impins din inclinat cu gantere 7, 7, 8, 8, 10, 10
Crabul la cabluri 9, 8, 6, 6
Fluturari prin fata cu gantere 10, 10, 10
Fluturari laterale cu gantere 10, 10, 10

Fluturari prin fara cu gantere

Fluturari laterale cu gantere
Superserie, fara pauza, numarul maxim de repetari corecte cu maxim de greutate, scazand incarcatura.
Ramat vertical cu bara 8, 7, 6, 6
Ramat vertical la scripete 6, 5, 5
Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements