Un produs Blogger.

ghete noi...DIADORA

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


Azi cautand flori pentru iubita mea, ghici ce imi sare in ochi din vitrina magazinului?? Da!! Da!! O pereche de ghete, exact numarul meu! Repede trec la proba: mulate dupa picior! Nu am mai stat pe ganduri si le-am cumparat.
Sunt Diadora Squadara, 12 crampoane dintr-un cauciuc tare, perfecte pentru un teren tare, din piele impermeabila.
Sa va dau si niste instructiuni de utilizare:
SPALAREA: Se spala cu apa calduta, cu mana, niciodata in masina de spalat!
USCAREA: Se usuca departe de sursele de caldura si se evita expunerea la soare.  In timpul uscarii, se indeasa hartie in papuci.
INGRIJIREA: Se foloseste crema pentru piele naturala si spray special pentru partile sintetice.
Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements