Un produs Blogger.

merge...inca prea merge...

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?


Revin cu o postare legata de batranica mea, Renaultul 11...merge oameni buni. Numai saptamana asta am facut cu ea, 800 km. Nu i-am mai facut nimic, doar am complectat putin cu apa si am aerisit instalatia de racire ca nu mi se parea mie ceva in regula pe acolo.
Singura problema ce o am acum sunt farurile, noaptea, mai ales aseara cum a plouat si mai venea si din sens opus unu cu xenoane plus proiectoare, eram orb. Cu
aceasta problema cred ca se confrunta orice posesor de Renault 11 (oglinda invechita in far), da stiu si cateva exceptii, niste prieteni care au facut rost de faruri noi..... :X Xenon nu imi pun ca ma gandesc si la cei ce vin spre mine, masina neavand dotarile din fabrica.O singura modificare i-am facut la sistemul de lumini, am pus relee separat pentru faza scurta, rezultatul mltumitor, am mai castigat cativa volti in plus la bec, volti care se pierdeau pe instalatia imbatranita a masinii si i-am luat ledurile albastre de poziti jos...Am avut experiente neplacute, retinerea talonului si nu vreau sa mai risc, pentru niste beculete care sigur nu fac masina sa mearga mai bine si mai tare.
Eram pe Valea Zugaului cu mini-bolidul
Continue ►

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements