Un produs Blogger.

Si-a facut un blog pro Elena Udrea dupa ce a ajuns obsedat de ea

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Va vine sa credeti ca exista fani Elena Udrea? Va vine sa credeti ca este un fan care a platit un domeniu .ro doar sa spuna tuturor ca Elena Udrea este obsesia lui? Ei bine ar trebui sa credeti pentru ca EXISTA.


Astazi facem cunostinta cu ADAM cum se "intituleaza". Are 31 de si este obsedat de domna premier Elena Udrea drept pentru care a impartasit tutror aceste ganduri pe
obsesie.ro
. Cred ca si-au ciulit urechile toti psihologii...dar hai sa vedem ce a facut Adam de ziua lui.

"Am implinit 31 de ani, sunt in floarea varstei, ma simt inca tanar si totusi nu ma pot compara cu femeia asta care, la 36 de ani, a realizat atatea si, presimt, inca mai are un drum glorios de parcurs.

..si nu am putut sa imi petrec ziua in oras, sarbatorind cu colegii de munca sau cu cei doi-trei amici din portofoliul personal, pentru n-am avut chef. M-am uitat la poze cu Elena Udrea, am navigat pe Facebook (unde, vorba unui tricou care m-a amuzat la un moment dat, “nimeni nu te aude cand urli”), am baut o bere pe balconul propriului apartament, am invatat sa degust micile bucurii ale vietii. La multi ani mie, dar toate urarile si gandurile mele merg la EA, la Elena Udrea, femeia visurilor mele, in perioada asta mai mult ca oricand."


WoW cata viata sociala ai admiratorule. Ca si premierul din Plescoi(Elena Udrea) Adam este revoltat pe mogulii rai. (stim ca mogulii fura sare, posta, banii, tot ce este si poate sa fie mai rau da, da, da..da si ei sunt vinovati de criza si de atentatele de la 11.01)


"La cat de plina e presa asta, online si offline, de stiri care o privesc pe Elena Udrea, aceasta informatie ar fi trebuit sa fie peste tot, la tot pasul. Si totusi eu, obsedatul nr.1, abia acum am aflat ca femeia cu suflet mare pe care o divinizez are un suflet si mai mare: Elena Udrea a botezat o fetita pe care mama ei a parasit-o in spital!"


Ce suflet...
La categoria "Despre mine" este destul de grav.


"N-o sa-mi folosesc numele real pe blog, din motive lesne de inteles. Blogul asta e o deviatie, un refugiu din viata de zi cu zi si un loc unde sa imi desfasor obsesia pentru EA. Poti sa incepi inca de pe acum sa crezi ca sunt nebun – mi-am asumat asta din secunda in care am inceput sa scriu. Nu-mi pasa. Lumea nu trebuie sa stie cine sunt, trebuie sa stie ce simt pentru ea."


Asta pare .... restul materialului il gasiti pe Politia blogurilor

Din partea casei:

6 comentarii:

Diete Verbale spunea...

cred ca mai degraba are un admirator platit..intentia este de a scoate in evidenta (de parca nu asta incearca si domnia sa lEANA ) PERSOANA SI NICI DECUM VREUN INS SAU VREO BOALA CAUZATA DE PREA FRUMUTETEA INDIVIDEI.

Diete Verbale spunea...

obsesie.ro a fost adaugat in 99bloguri acum cateva luni cand avea un alt design dar in schimb la descriere avea aceesi postare.este foarte greu sa intretii in ziua de astazi o obsesie oricat ar fi ea de neiertatoare cu banii si timpul tau.si ca o incheiere : Nu tot ce zboara se mananca dar poate fi impuscat.. - varianta si gandire personala rog atentie in exprimare -

Anonim spunea...

totusi ma gandesc ca Elena Udrea nu e Jimi Hendrix sau Albert Camus:))

Diete Verbale spunea...

@scribu dar cu putin ajutor cred ca si-ar mai putea scoate de sub fusta si cteva marionete care sa-i compuna catva versuri legendare..nu o subestima , te rog!

Anonim spunea...

ahhh abia astept o poezie cu iz comunist

Diete Verbale spunea...

nu uita ca radacina acestei dulci libertati ( poate chiar si cea de exprimare despre care vb prin comentarii la un post in cursul zilei de ieri ) isi are originea pentru multi dintre noi in perioada de inainte de `89

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements