Un produs Blogger.

99bloguri recomanda Freddie McGregor - Bobby Bobylon

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

M-am trezit cu o ora mai devreme in visul zilei de astazi si parca fara sa vreau m-am lasat purtat pe valuri de reggae atat de sus incat mi-e frica sa cobor.Motivul?Stangul mi-e peste luna iar dreptul intra in noapte imprastiindu-ti muntele de griji lasand numai urme de stele..urme de stele las in urma mea cand pleci la drum cu mine de mana prin visul nostru.99bloguri va lasa in compania muzicii vibrante a genului reggae invitand sa cante pentru toti cititorii si vizitatorii blogului , si anume formatia Freddie McGregor - Bobby Bobylon.Album lansat prin 1979 si care contine un nr de 10 piese.
99bloguri recomanda Freddie McGregor - Bobby Bobylon
Freddie McGregor - Bobby Bobylon


Bandulo
We Need More Love
What Difference Does It Make
Go Away Pretty Girl
Tomorrow Is Like Today
Bobby Bobylon
Wine Of Violence
Gonna Take Over Now
Rastaman Camp
I Am A Revolutionist


Spectacolul poate sa inceapa printr-un simplu click pe Freddie McGregor - Bobby Bobylon

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements