Un produs Blogger.

De ce ne plac blogurile beauty? by Ioana (III)

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Titlu: De ce ne plac blogurile beauty? by Ioana (III)


Descriere: Niciodata nu mi-a dat prin cap ca ar fi bloguri de beauty si la noi. Pur si simplu nici nu ma interesa. Oricum gaseam mare parte din informatii pe blogurile de afara, la fel si swatch-uri. Pana cand am dat de manie.ro prin intermediul unui forum (se pare ca Gabi a fost punctul de plecare pentru multe dintre noi :D). Mi-a placut atat de mult incat i-am citit blogul din scoarta in scoarta. De la ea am ajuns la alte cateva bloguri care mi-au placut la nebunie...citeste tot articolul aici
Keyword-uri: concurs, blog
Nume: Ema

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements