Un produs Blogger.

Gand vibrant din concertul de lansare 12 Porti sustinut de IRIS la Sala Palatului 21-11-2010

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Au trecut cateva zile de la concertul sustinut de Iris [ am renuntat la a mai scrie "formatia Iris" - Iris este prin definitia genului muzical abordat o formatie care-si insufleteste numele fara sa fie nevoita sa mai caute vreo directie de afirmare in acest sens.Romania - Rock - Iris ].Nu spun ca este cea mai doar ca rock pentru / in Romania inseamna IRIS.Celelalte trupe care abordeaza acelasi gen muzical se numesc formatii.

Imi tot spun de ceva vreme sa scriu totusi ceva despre ce a fost duminica seara [ seara de 21/11/2010 ] la Sala Palatului.
A fost IRIS.Si o seara inclusa pe albumul preferintelor mele in ceea ce inseamna petrecerea timpului liber.

Iris si-a lansat noul album intitulat 12 Porti [ mai departe, adica ceea ce privesc acele date "tehnice" - cate piese contine albumul, ce a insemnat fiecare melodie inclusa pe album le puteti afla interesandu-va si apeland la prietenul vostru "goagal" ].
IRIS sustine conert si lanseaza albumul 12 Porti.
Ce face omu`in aceasta situatie? Isi cumpara bilt/bilete.Asa am procedat si eu.Mi-am cumparat bilete pentru mine si sotie si am asteptat ora concertului.
19:30 in fata la Sala Palatului.
Statistica varstei predominante a participantilor era in mare parte intre 35-45 de ani.
Am intrat in sala, ne-am ocupat locurile si am asteptat.
Forfota, emotii si putina infrigurare [ cred ca am adus cu mine putin din frigul de afara ]
Sala la jumatate din capacitatea ei ocupata.Doar ca in mai putin de 10 min sala se umpluse instant.
Iris, coregrafie, melodii care port marca Iris [ aici ma refer la melodii de pana acum lansat ], 12 Porti intre fiecare melodie noua, aplauze : intr-un cuvant o atmosfera vibranta.
Aceasta este concluzia, starea si prezenta pe care am simtit-o atunci si mult dupa terminarea concertului - VIBRANT.
O seara vibranta amplificata de starea de prezenta a lui Cristi Minculescu si a baietilor.
Spectacolul si-a castigat dreptul de a se putea transmite dincolo de scena, ajungand pana in spatele salii.
Cuvantul care a fortat crearea si sustinerea prezentei mele in sala a fost si ramane vibrant.
IRIS in concertul de lansare a albumului 12 Porti sustinut pe 21/11/2010 la Sala Palatului a reprezentat o atitudine si un mod de a transmite un mesaj.
Mesajul muzicii rock actuale este IRIS.

nota* - Lipsa poza/e - uitasem aparatul foto acasa:(

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements