Un produs Blogger.

Martie = Luna penibilului

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Sincer va spun ca mie imi plac traditiile si ma manifest in consecinta. Imi place sa ofer martisoare prietenelor, colegelor sau iubitei mele. Nu este nimic iesit din comun pana la urma si nu o fac pentru ca trebuie, o fac pentru ca ma simt bine facand asta, imi place! Sarbatoarea martisorului insa incepe sa devina doar o afacere si atat. Ieri am cumparat martisoare pentru toate colegele. A fost o reala provocare!

De ce spun asta? Pai asa iubitor al traditiei cum sunt, am plecat de acasa cu gandul sa cumpar traditie: martisoare clasice. Am cautat cosarul, nu a fost chip sa il gasesc, am cautat si trifoiul cu patru foi, greu l-am reperat dar era sub orice critica, ghiocelul era aproape inexistent si martisoarele care erau cu ghiocel aveau si sclipici (inclus in pret) si au iesit  rapid din calcul. Acum spuneti si voi ce ar mai fi ramas din traditie. Martisoarele ce-l infatisau pe Cosar nu se mai fabrica sau nu se mai aduc la noi, trifoiul cu patru foi este foarte scump la vedere pana si in martisoare, iar ghioceii au in loc de alb o placuta gri cu sclipici mult.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements