In viitor reclamele vor stii mai bine decat noi ce ni se potriveste inainte sa ne dam seama ca am avea sau nu nevoie de lucrul respectiv. Panourile publicitare vor scana trecatorii si pe baza profilului fiecaruia va rula o reclama "potrivita" nevoilor respectivului.
Acest tip de reclama a fost creata de japonezi si se numeste "Gladvert" - reclama ce citeste emotiile si dorintele persoanelor. Bineinteles ca sunt si sustinatori care vad in acest tip de reclama o experienta mai interactiva, dar si pareri contra ce spun ca ar pune in pericol identitatea si intimitatea persoanelor.
Pana se hotarasc ei, eu deja m-am gandit: NU VREAU SA MA SCANEZE si sa imi spuna ca imi e foame si sa imi si indice unde sa ma duc sa mananc, sau sa imi spuna ultimele noutati in materie de moda care mi s-ar "potrivi", sau ca frizura mea este demodata, ca am unghiile albastre si ca nu se mai poarta, ca am nasul prea carn, ca nu port tocuri destul de inalte. Mi-ar conveni doar daca panourile alea ne-ar scana si ne-ar spune si afectiunile, eventual sa ne prescrie si o reteta si sa ne indice o farmacie ieftina cu farmaciste mai putin lente. Dar daca ma gandesc mai bine nu e deloc ok nici asa, am deveni dependenti sa aflam despre cea mai mica durere, poate chiar ipohondrii. Deci nu e bine deloc!
Ma intreb de ce ar vrea cineva sa fie scanat si sa se afle cam totul despre el, ca doar panoul ala nu iti spune tie la ureche? Nu e deajuns ca se publica o gramada de informatii total nefolositoare in tabloide, pe net, pe feis sau alte retele?
Continuarea si dezbaterea pe Punctul de pe "i"
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu