Un produs Blogger.

Un martisor cu snur de coniac

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Am vorbit astazi si cred ca se mai vorbeste in online-ul asta de martisoare, cadouri, gesturi toate oglindind farmecul persoanei feminine.
Ne trec prin minte si gesturi mai putin mai indecente dar si asteptari.

Ca deh, daca ti-am oferit acum venind seara poate-mi dai si mie un snur, martisor din tine ca tot am stat cu gandul numai la tine.
Mai am putin si ajung acasa si as vrea sa gasesc un martisor si pentru mine in forma de lada plina cu niste sticle de coniac.
Martisoare cu snur de coniac, cateva lumanari parfumante si multa liniste.

Doar paharul sa-l aud cum sta plin si sa-mi respire prin fumul gros respirat prin camera.
Linistea sa ma pofteasca la somn iar parfumul lumanarilor sa ma ajute sa-mi strang visele pe o foita gata pregatita de rulat.

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements