Un produs Blogger.

Caut un baiat cu bani!

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

Ca tot am pomenit saptamana trecuta de ala care a cautat mult si bine pana a ajuns la mine cu fete care fac sex pe bani urziceni.
Mai  nou am inceput sa fac sapaturi si va mai scot la iveala si alti cutezatori in ale cautarii pe internet.

Am si varianta feminina de mai sus cu : caut un baiat cu bani!
Vreti sa facem la fel ? Sa ii facem profilul? 
Incep eu sa scriu cateva si apoi le completati, ca sunt tare curioasa ce o sa iasa!

Asadar va dau si eu cateva indicii, iar restul liniutelor le umpleti voi!
- poate fi atat femeie cat si barbat, acum gusturile nu se mai discuta, doar suntem un popor liber
- starea materiala a cautatorului/cautatoarei nu ii aduce satisfactie si vrea mai mult
 
Dezbaterea si comentariile pe PUNCTUL DE PE "i"

Din partea casei:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements