Un produs Blogger.

Remedii impotriva arsurilor solare

Dai dovada de simpatie?

Iti place acest post?

   Doar duminica mi-am dat seama cat de nociv este soarele, in special pentru tenul deschis.Nu este prima data cand am reusit sa ma ard, dar acum este prima data cand se intampla atat de rau.Mi s-a umflat si fata, arat atat de ciudat...umflata si rosie...hm...exagerat de ciudat.
   Un remediu potrivit pentru mine, a fost smantana cu concentratie cat mai mare de grasime.Nu recomand cea din hipermarket de la diverse firme...Eu am cumparat de la un magazin smantana la vrac, extra grasa.  Mi-a alinat foarte bine pielea, mult mai bine decat orice crema "dupa plaja".Acest remediu il recomand!Mai multe detalii gasiti aici.

Din partea casei:

3 comentarii:

Hrista spunea...

daca citeam acest sfat acum un an, mai exact vara trecuta cred ca ma scuteam de durerile infersale cauzate prin statul in exces la soare..eu am folosit atunci iaurtul care mai alina ( tin minte ca l a nici 1 min dupa ce-l 'intindeam' pe mine se usca asemeni pamantului uscat in miez de vara)

Hrista spunea...

adauga acest articol intr-o categorie : sanatate, sfaturi naturale, sugestii , remedii

Colourfulbazaar- Lucia spunea...

@ Hrista: Eu imi aduc aminte de acesta de la tara, bunica mea ma facea cu samantana si imi calma foarte mult piele.Multumesc pentru sfatul cu categoria, asa am sa fac.

Trimiteți un comentariu

Advertisements

Advertisements